Samen genieten in de sneeuw

3 april 2016 - Brian Head, Utah, Verenigde Staten

Gisteren nog een aflevering van Prison Break gezien en daarna lekker vroeg gaan slapen. Vanmorgen voor de verandering maar weer zelf een ontbijtje verzorgd. Ik moet zeggen dat het wel gauw went als alles voor je klaar staat. Maar goed, we hadden dit keer wel weer een lekker gebakken eitje. Vervolgens met de auto naar de skiverhuur, waar we de auto hebben neergezet. Aan het eind van de dag moesten we daar toch de spullen weer inleveren.
En daarna, heerlijke geskied. Wij hebben volop genoten en optimaal gebruik gemaakt van deze gelegenheid om te skiën. Heerlijke zon, dit keer wel met wat meer wolken en dan is het wel direct kouder. We hadden ervoor

Ingrid voor een prachtig uitzicht tijdens een heerlijke dag

gekozen om dit keer de camera niet mee te nemen. We hadden wel iedere afdaling op de foto kunnen zetten, maar dat is wel veel van hetzelfde. En daarbij is het niet lekker vrij skiën als je zo'n apparaat op je heup hebt hangen. Dus, alle foto's die er dit keer op worden gezet zijn gemaakt met Ingrid's I-phone.

Ed's Shortcut

Het gebied was prachtig, met een beginnersberg, de Navajo-berg en een berg met lastigere afdalingen. Wij zaten dus meer op de tweede berg. Daar hebben we alle afdalingen wel  gedaan. Het was heerlijk en we hebben echt wel het gevoel dat we een week hebben geskied. Wat een kadootje, waar we eigenlijk niet op gerekend hadden! Prachtig weer, heerlijke sneeuw en het paste nog goed in ons schema. Heerlijk samen skiën, onze gezamenlijke passie!
Op de piste kwamen we regelmatig met mensen in gesprek en we werden zelfs aangesproken door de ski verhuurder met: Hey Ingrid en Hey Edwurd (zo spreken ze het daar uit), how are you doing?
Verder valt alleen te vermelden dat we allebei minimaal genoeg hebben gehad aan zonnestralen, misschien wel iets teveel, want we hebben allebei een knalrode kop ondanks goed insmeren.
Morgen vertrekken we vroeg naar Zion, waar we volgende dagen zullen verblijven. Dan zullen er ook weer foto's worden gemaakt.

Panorama van het uitzicht

1. Nienke:
    4 april 2016
    Wat lekker voor jullie: toch nog op de skies.
    Dit weekend zaten wij in het eerste zonnetje in de tuin. Het was een echte voorjaarsdag.
  2. Corrie:
    4 april 2016
    Ha Ingrid en Edward, Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag vandaag! Jullie hebben vast iets leuks bedacht om bij dit heugelijke feit stil te staan. Geniet er van.
  3. Annemarie:
    4 april 2016
    Gefeliciteerd met jullie trouwjubileum! Gaan we na de trip nog een keer vieren. Lex en Annemarie