Gezellig laatste dagje in San Francisco met z'n viertjes

25 april 2016 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Zoals gewoonlijk hebben we het rustig aan gedaan 's morgens. Om half 10 ontbeten en dit keer was het een prima ontbijt. Daarna de spullen alvast wat uit de auto gehaald. Je staat er van te kijken wat er na een 5 weken in de auto ligt.
Daarna contact gehad met Linda, en die gaf aan het wel gezellig te vinden om deze dag nogmaals iets met z'n viertjes te doen. Daar waren we het natuurlijk helemaal mee eens.
In de eerste week in San Francisco hadden we een leuk tentje ontdekt, met een terras, onderaan Lombard Street. Linda was nog nooit bij de kronkelweg van Lombard Street geweest, dus dat ging het worden. De vorige keer hebben we de helling naar Lombard street te voet gedaan en dat was hartstikke steil. Dit keer deden we het met de auto en dat beviel veel beter. Ook de bochtige afdaling was erg leuk om te doen (zie het filmpje).
We konden een gezellig plekje vinden op het terras, heerlijk in het zonnetje en uit de wind. En de auto konden we zowaar ook goed kwijt daar vlakbij. We hebben heerlijk de hele middag zitten klaverjassen. Lekker relaxed. Tussendoor lekkere broodjes als lunch besteld.

Gezellig kaarten op terrasje (en wijn drinken)Eten bestellen bij een leuk tentje bij Lombard Street

Gisteren hadden we van de vriendin van Linda een fles wijn gekregen en aangezien we die toch niet mee konden nemen in de koffer, hebben de dames deze buiten op het terras bij de lekkere bagels en foccacia's zitten opdrinken. Vervolgens besloten we nog naar het uitkijkpunt te rijden, genaamd Twin Peak. Het was even zoeken naar de weg ernaar toe en het uitzicht daar bovenop de berg op de gehele stad was prachtig.

San Francisco vanaf Twin Peak 2Linda overziet San FranciscoMet z'n viertjes

Vervolgens hebben Linda thuis afgezet en na een warm afscheid zijn wij met zijn drieën naar het hotel gegaan. Even chillen, lekker in bad en toen naar San Mateo Down Town waar de restaurantjes zijn. Daar hebben we bij een Japans restaurant een soort van bouillonfondue gegeten. Je kreeg een bord met veel verse groenten en een bord met vers gesneden plakjes biefstuk en ieder kreeg een pannetje met bouillon en daarin ging je je eigen vlees en groenten bereiden. Lekker, mager en gezond. We hebben net de boardingpassen uitgeprint en nog even met Linda gebeld. Morgen vliegen we rond 14.00 uur weer naar Nederland. Gek idee hoor dat nu drie maanden reizen voorbij zijn. Ze zijn voorbij gevlogen! We gaan morgenochtend de huurauto weer inleveren, dan met een shuttle-treintje naar het vliegveld en vervolgens weer een reis van zo'n 11 uur in de lucht maken. Tel daarbij de negen uur die jullie voorlopen en dan slaan we dus een nacht over en komen we om 9.00 uur jullie tijd op woensdag weer in Nederland aan. Het schijnt slecht weer te zijn in Nederland, dus een hele overgang, als je nagaat dat wij de laatste week heerlijk buiten hebben gezeten in het zonnetje. We komen aan op Koningsdag als Willem Alexander en Maxima ook in Zwolle op bezoek komen. We zullen zodra we thuis zijn nog éénmaal een bericht plaatsen  zetten en daarmee eindigt dan dit blog! Voor nu, welterusten allemaal (of goedemorgen) en tot in Nederland!

1. Jose:
    26 april 2016
    heel fijne reis terug naar huis! Ik heb genoten van jullie verhalen
  2. Annemarie:
    26 april 2016
    Zal de avonturen missen. Fijne terugreis gewenst. Voor het weer hoef je niet terug te komen: (natte) sneeuwjachten!
  3. Frank Sturrus:
    26 april 2016
    He, wat jammer voor jullie. Fijn voor ons dat we jullie weer kunnen ontmoeten. Wat een gave verhalen hebben geschreven van nog mooiere belevenissen. Geweldig om van te genieten.
  4. Corrie:
    26 april 2016
    Ook ik zal jullie verhalen missen. Het voelde als een feuilleton met onverwachte leuke gebeurtenissen. Ik wens jullie een goede reis terug naar Nederland.
  5. Ab en Gera Scholten:
    26 april 2016
    Dat wordt even wennen 's morgens geen belevenissen van de fam.Hullen lezen! Het was ontzettend leuk jullie op deze manier te mogen volgen.
    Goede reis terug en wij zien elkaar in juni!
  6. Gina:
    26 april 2016
    Ook ik ben genoten van jullie reisavonturen! Goede reis en fijn om na de meivakantie bij te praten. Het weer is hier inderdaad erg slecht, vanmorgen de auto sneeuwvrij moeten maken......
  7. Fred Willemsen:
    26 april 2016
    Fijne terugreis gewenst , bedankt voor alle leuke reisverhalen en foto's , Karin en ik hebben hier van genoten
  8. Ellie en Rob de Jong:
    Hoi Familie Hullen,
    Goede reis, het is een hele zit 11 uur.
    Jullie komen aan in het feestgedruis van Koningsdag.
    Hartelijk dank voor jullie prachtige reisverslagen en schitterende foto's en filmpjes we hebben ervan genoten.
    Hartelijke groet en wel thuis.
  9. Jan Kruithof:
    26 april 2016
    Het was om alle avonturen van jullie mee te beleven. We zullen het missen.
  10. Carla:
    26 april 2016
    Het was fijn met jullie mee te reizen en om de bijzondere avonturen ook te beleven. Goeie reis terug.
  11. Yvonne van de Velde-Hullen:
    26 april 2016
    Goede reis terug, en ik sluit me aan bij de andere reacties, dat het leuk was om jullie
    reis mee te beleven, dank jullie wel voor het delen hiervan! Liefs Yvonne
  12. Janet Kruithof:
    26 april 2016
    Dank jullie wel voor de leuke verhalen en mooie foto's en video's. Een goede terugreis.
  13. Jacqueline Eerenstein:
    26 april 2016
    Ik sluit mij ook aan bij de vorige sprekers. Ik heb er van genoten. Een hele goede terugreis en tot ziens.
  14. Ingrid en Edward:
    Beste allemaal,
    Bedankt voor jullie leuke reacties, zowel op dit blog, als per mail of app. Wat leuk om te lezen dat jullie van het lezen van onze belevenissen hebben genoten. Wij vonden het ook erg leuk om te doen; dit blog schrijven hielp ons om alle ervaringen elke dag een plek te kunnen geven en om het later in boekvorm terug te kunnen lezen. Maar ook jullie enthousiaste reacties gaven ons elke dag weer de push om het blog te schrijven en de foto's en video's uit te zoeken. We vernamen net dat onze vlucht een uur vertraging heeft, hopelijk blijft het daarbij. We zien elkaar weer in Nederland, heel veel liefs van ons.
  15. Greet Generaal:
    26 april 2016
    Een goede reis. Fijn dat jullie weer terugkomen. Kunnen wij in het Zwolse weer een wijntje drinken
  16. David van der Schoor:
    Genoten van jullie blog.
    Goede reis en alvast welkom in het koude Zwolle!