Weer thuis!

27 april 2016 - Zwolle, Nederland

Gisterenochtend begon de ochtend in het hotel met een mailtje dat onze vlucht een uur vertraging had. Fijn om dat al in het hotel te lezen, want we konden daardoor rustig aan doen met het ontbijt (zoals gewoonlijk) en met het uitchecken.

Ons vliegtuig komt aan, een uurtje te laatWachten op het inboardenWachten op de koffersAankomst station Zwolle op Kingsday; opgehaald door papa, mama en SvenBlij dat we elkaar weer zienTwee blije parkietjes

Vervolgens de auto teruggebracht, wat heel snel ging en met een treintje naar het vliegveld. Daar ging alles voorspoedig en om 15.00 uur (in plaats van de geplande 14.00 uur) gingen we de lucht in. We hadden een goede reis en kwamen om 10.00 uur op Schiphol aan en ook daar liep het lekker met het halen van de koffers, kopen van de treinkaartjes en de reis naar Zwolle. We hadden de trein al van 11.03 uur en kwamen om 12.15 uur aan, waar we werden opgewacht door pappa/opa en mamma/oma en Sven, met oranje versiering want het was tenslotte Koningsdag.

Met taart voor ons 25 jarig huwelijkMooie bloemen!Met champagneNog een keer proosten op ons 25 jarig jubileumNog een keer proosten op onze behouden terugkomstAllebei een nieuwe pet

Daarna naar huis en daar wachtte ons een verrassing, want het huis was versierd, met "welkom thuis" en er stond een taart met de afbeelding van onze trouwfoto, een prachtig bloemenboeket, mooie kaarten en er hingen allemaal ballonnen met "gefeliciteerd" erop in verband met ons 25 jarig huwelijksjubileum. Vervolgens werden we getrakteerd op koffie/thee met lekkere taart én heerlijke champagne. Een hele leuke verrassing en heerlijke manier van thuis komen. Bedankt voor jullie hartelijkheid, lieve ouders, Marit en Sven! Na alle festiviteiten, met Willem-Alexander en Maxima in Zwolle op TV op de achtergrond, hebben we rustig de koffers uitgepakt en alvast wat was in de machine gedaan. Marit is zonder geslapen te hebben gelijk het feestgedruis van Kingsdance ingegaan, dus die is nu aan het feesten. Edward is rustig aan beneden bezig geweest met zijn achterstallige mail en het ophalen van de foto's en video's naar onze computer. En ik, Ingrid, heb lekker gedoucht en geslapen. In de avond kwamen Astrid en Eddy nog gezellig langs en hebben we bijgepraat. We zijn dus weer thuis, de spullen zijn uitgepakt en dit is nu ons laatste blog van deze reis. We kijken terug op drie bijzondere maanden samen, waarin we fantastische dingen hebben meegemaakt, prachtige natuur en dieren hebben gezien, hele mooie gesprekken hebben gevoerd met allerlei verschillende mensen, mooie cultuurverschillen hebben ervaren, onze familie en kinderen hebben ontmoet én samen een geweldig avontuur hebben meegemaakt. Het smaakt naar meer! Nogmaals, iedereen ontzettend bedankt voor de geweldig leuke reacties op onze reisverhalen. Wij hebben ontzettend genoten en het was een voorrecht om dit met jullie te mogen delen. Vanaf nu dus geen vervolg meer van ons blog; we gaan afkicken van onze reis en ons weer richten op ons leven en werk hier. We kijken ernaar uit om jullie weer in het echt te ontmoeten en weer leuke dingen hier mee te maken. Hartelijk bedankt voor het lezen en meeleven met onze verhalen en tot binnenkort live. Lieve groetjes van Edward en Ingrid (en natuurlijk van Marit en Linda).

Weer thuis

1. René:
    27 april 2016
    Nou, het was erg leuk om jullie te volgen. Zeker omdat we zelf ruim 50% van alle bestemmingen ook gezien en beleefd hebben. Onze reis is net begonnen, ik raak wel een beetje in de war van hoe snel 3 maanden voorbij gaan. Wij hebben nu nog 25 weken. Veel sterkte met het weer wennen aan Nederland, gaat vast prima lukken. Groet Thea en René.
  2. Annemarie:
    28 april 2016
    Welkom terug en tot heel snel!
  3. Ellie en Rob de Jong:
    Hoi familie Hullen.
    We zijn blij dat jullie weer veilig thuis zijn.
    We hebben enorm genoten van jullie reis avonturen.
    De wereld rond in 90 dagen, prachtig.
    Bedankt.
    Hartelijke groet.
  4. Corrie:
    28 april 2016
    Welkom thuis in het vertrouwde Nederland. Wat een leuke ontvangst hebben jullie gekregen. Daar word je helemaal warm van.
  5. Fred Willemsen:
    28 april 2016
    Hoi Edward en Ingrid , Welkom thuis , goed om te horen dat jullie een goede terugreis hebben gehad , we spreken elkaar snel weer

Hartelijke groeten

Fred en karin Willemsen
  6. Dorothe Van Der Linde:
    28 april 2016
    Hallo fam hullen wat fijn dat jullie zo genoten hebben, ik vond het schitterend om al jullie belevenissen te mogen lezen ,en fijn dat jullie veilig thuis zijn , dat is ook een belangrijk gebeuren .maar om thuis te zijn is ook weer heerlijk toch? En wat n verwelkoming zeg erg leuk.gr dorothe
  7. Michiel:
    Hi Edward, Ingrid,
    Welkom thuis!
    Groet Michiel
  8. Lex Bergers:
    28 april 2016
    Fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn!! Nu begint het gewone leventje weer!

We zien jullie Zaterdag, komen jullie ons rond 17.00 uur ophalen?
  9. Linda:
    28 april 2016
    Ik mis jullie reisverslag nu al!
  10. Elly Hullen:
    4 mei 2016
    Hallo Edward en Ingrid,
    Heb jullie reis en avonturen gevolgd, heel bijzonder, net of jezelf bent weggeweest!
    Het gaat jullie goed, we zien elkaar weer.
    Gr. Elly