In Nelson computer gemaakt en daarna naar Kaiteriteri

23 februari 2016 - Kaiteriteri, Nieuw-Zeeland

Maandag gelijk in Nelson op zoek naar een computer-reparateur. Via de receptie kregen we een adres van een professioneel, zakelijk gericht computerbedrijf. We hebben de laptop daar gebracht en zijn Nelson gaan bekijken. Tussentijds steeds via SMS contact gehad met dhr. Bronson van het bedrijf over de laptop. De meest vervelende oplossing bleek de enige mogelijkheid, namelijk een compleet nieuwe installatie van Windows. We zullen maar niet vertellen wat dit geintje kostte, terwijl Edward dit thuis zelf ook had gekund, met de juiste software. Anyway, hij doet het weer, dus dat is mooi. We hebben gisteren lekker zitten lezen in het zonnetje. Trouwens, de zon gaat hier de andere kant op. Dus als je denkt dat je je zo positioneert dat je de avondzon hebt, moet je dus nadenken over het feit dat de zon links ondergaat! Vanmorgen zijn vertrokken naar Kaiteriteri. We waren rond 14.00 uur op de camping en staan ook hier direct bij een prachtig strand. We hebben de was gedaan en lekker zitten lezen en de reservering gemaakt voor morgen. Dan gaan we er weer op uit: het Abel Tasman Nationaal Parc in met een boot en een track lopen. De baai bij KaiteriterieLekker lunchen bij Kaiteriteri op de campingHet strand bij de camping in ( moeilijke naam)

1. Jose:
    23 februari 2016
    Ach ja, zo waardeer je thuis weer eens extra sterk. Fijn dat de computer het weer doet!
  2. Ellie en Rob de Jong:
    23 februari 2016
    Hoi Ingrid en Edward, gelukkig is jullie laptop weer gerepareerd en kunnen we weer meegenieten van jullie prachtige foto's.
    Want ze zijn schitterend. Het weer ziet er ook goed uit gelukkig.
    Hartelijke groet