Dagje bij Carters Beach, fietsen, wandelen en zeehonden bij Westport

20 februari 2016 - Carters Beach, Nieuw-Zeeland

Op cape FoulwindPrachtig uitzichtZaterdag 20 februari
Vandaag rustig begonnen, lekker ontbeten met geroosterd brood (we hebben zelfs een broodrooster in de campervan). En toen met de laptop aan de gang want gisteren kreeg Edward opeens een zwart scherm na het inloggen en kunnen we er niets meer mee, dus geen reisblog intypen en ook geen foto's  niet meer zien en uploaden. Helaas niet gelukt. Toen gaan fietsen naar cape Foulwind maar de afstanden hier zijn veel groter dan in Nederland en we moesten echt vele km s fietsen, viel niet mee. We waren ook nog best moe van gisteren, maar zijn in ieder geval wel sportief bezig zo. Daar ook nog een eind gelopen; echt prachtige uitzichten, je kijkt je ogen uit en de kleuren zijn ook zo mooi. Vandaag trouwens eindelijk, na twee dagen,  weer heerlijk weer, zo'n 20 graden en lekker zonnetje. Daarna terug gefietst en met de auto naar de zeehondenbaai gegaan waar we ook nog wilden kijken. Hartstikke leuk, toen boodschappen gedaan en lekker weer eens zelf gekookt; olifantenvisfilet heette het en was heerlijk. Nu aan het lezen en morgen weer verder noordelijk.

1. Greet Generaal:
    20 februari 2016
    Hoi Ingrid en Edward. Het klinkt allemaal geweldig. Ik krijg er ook zin in.. Veel plezier. Gg
  2. Ellie en Rob de Jong:
    20 februari 2016
    Jullie wandelingen en fietstochten hebben vast prachtige foto's opgeleverd, we hopen dat de laptop weer snel gerepareerd is.
    Fijn dat jullie wel jullie verhalen kunnen plaatsen. Die lezen we met plezier, we wachten nog even op de foto's.