Afscheid en Queenstown

15 februari 2016 - Te Anau, Nieuw-Zeeland

TerrasjeVanmorgen, 15 februari, hebben we na een gezellig ontbijt met zijn vieren (Hans was na het melken terug gekomen naar huis) afscheid genomen van Hans en Wilfried. We gaan nu weer samen op weg en hebben alles weer schoon gewassen mee in de camper, heel fijn. Het was een heerlijke week, we hebben hele gezellige dagen gehad, met zijn vieren op pad en ook het werken/lezen op de boerderij. We hebben de weg terug naar Queenstown gereden. Een prachtige weg met geweldige uitkijkpunten, het mooie meer Wakatipu en toen door naar Queenstown. Aangezien we deze stad vorige keer niet gezien hadden en we ook graag onze hotspot voor online internet voor elkaar wilden hebben, hebben we besloten hier een nachtje te gaan staan. We waren er rond 14.00 uur en hebben vanmiddag lekker door Queenstown gelopen en alles bekeken. Een enorm toeristische stad, mooi gelegen aan het meer, waar van alles te doen is in de omgeving. Vooral bungee jumpen is hier heel populair. Het is een stad waar veel jongelui rondhangen, die allemaal op de outdoor sporten afkomen. We hebben lekker op een terrasje gezeten, naar de jet boten gekeken  (die hier  alleen maar hard over het meer gaan in rondjes) en een broodje gegeten. Nu lekker gedoucht en we gaan eten. Morgen weer verder noordwaarts.

1. Fred Willemsen:
    15 februari 2016
    Hoi Edward en Ingrid , hebben jullie nog iets gemerkt van de zware aardbeving in Nieuw Zeeland ?
  2. Ingrid en Edward:
    17 februari 2016
    Nee niets gemerkt van de aardbeving, we zaten er ver vandaan, moeten echter wel de laatste twee dagen in Christchurch zijn omdat we de camper daar inleveren en van daaruit vertrekken. Hopelijk heeft het vliegveld geen schade!
  3. Ellie en Rob de Jong:
    17 februari 2016
    Vertrek uit Te Anau, afscheid nemen blijft altijd moeilijk als je zo ver uit elkaar woont, goed om te lezen dat jullie zo'n fijne tijd hebben gehad. Nu alweer op pad, Queenstown als eerste grote stad, ziet er leuk uit! Apart zo'n drinkwater bron, komt toch alleen water uit of kun je nog kiezen met of zonder bubbels.