Aankomst bij Wil en Hans

8 februari 2016 - Te Anau, Nieuw-Zeeland

We zijn op vanmiddag, maandag 8 februari, aangekomen bij Wilfried en Hans. We hebben al mooie landschappen aan ons voorbij zien trekken, leuke dingen gezien en daarnet hebben we een site-seeing over de landerijen hier gehad. Ziet er allemaal mooi uit! Prachtig landschap. We hebben nu weer internet gelukkig! Dus bij Wil en Hans kunnen we op de boerderij ons blog weer bijhouden. Onze wereldwijde Mifi werkt helaas nog niet. We zijn vanavond gezellig gaan eten in Manapuri, aan het meer met heerlijk weer. Heel gezellig. We staan met onze camper op de oprit van hun huis. Nu lekker slapen. Meer bij ManapouriSamen uit etenDe koeien in het landLekker uitleven op de motor

1. Ellie en Rob de Jong:
    8 februari 2016
    Wat een landschap, fantastisch en die foto van mount Cook, schitterend. Een prachtige reis!
  2. Marleen:
    8 februari 2016
    In zo'n korte tijd hebben jullie al heel wat gezien, dat belooft wat voor de rest van de reis!
  3. Corrie:
    9 februari 2016
    Wat doen jullie veel indrukken op! Geweldig om dit samen te beleven. Het is heel erg leuk dat jullie zo enthousiasme zijn. Ik kijk al uit naar je volgende blog. Geniert van jullie bezoek. het lijkt me heel erg leuk om vertrouwde mensen te bezoeken terwijl je zo ver van huis bent.