Onderweg naar Singapore

18 juli 2018 - Singapore, Singapore

De eerste vlieguren zitten er weer op. Het blijft wel wennen om uren opgevouwen te zitten in zo'n vliegtuig, maar het is vooralsnog het beste alternatief.
We zijn dinsdagmorgen door Marit op de trein gezet, waarvoor dank. Om 16.15 zou ons eerste vliegtuig vertrekken en met een paar minuutjes vertraging is dat gelukt. Het was een vlucht van ongeveer 6 uur naar Doha en dat is ook prima gegaan. Doha heeft een uur verschil met onze tijd, dus daar was het ongeveer half 12 's avonds toen we aankwamen. De koffer werd door de mensen van Qatar Air naar het andere vliegtuig gebracht. Om kwart over 2 in de nacht vertrokken we met ons toestel om na een vlucht van 8,5 uur om 15.30 uur lokale tijd in Singapore aan te komen. Dat werd iets later (16.15 uur), maar de meeste tijd zijn we "verloren" door het tijdsverschil met Singapore. Gelukkig "winnen" we de tijd op de terugweg weer terug.
In Singapore is alles wel goed geregeld (voor zover we nu kunnen bepalen). De taxi bracht ons keurig naar het hotel voor de prijs die we van tevoren hadden verwacht. In het hotel hebben we direct even gezwommen in het zwembad op de vierde verdieping en nu zijn we ons aan het voorbereiden om te gaan eten in Singapore. Veel foto's zijn er nog niet, het is weer even wennen om toerist te spelen. Maar we zijn dus goed aangekomen en na een nacht slapen straks, kunnen we er morgen tegenaan!

1. Jan Kruithof:
    21 juli 2018
    Geniet er lekker van. Op de eerste foto is het volgens mij Edward die aan de thee.
  2. Ingrid en Edward:
    21 juli 2018