Lui dagje Langkawi

10 augustus 2018 - Langkawi, Maleisië

Vandaag hadden we echt zin in luieren, zwemmen, zonnen en een beetje aan rommelen. Dat is gelukt. Vanmorgen hebben we bij de zee op een bedje gelegen. Totdat er een hele grote bui over ons heen kwam. Je zag hem in de verte al aankomen en toen was het schuilen geblazen.

Schuilen op het strand bij het resort   Maar gelukkig knapte het weer daarna al weer snel op. We besloten even een hamburger te gaan eten hier in het resort en daarna is Ingrid lekker gaan liggen lezen bij het zwembad en Edward is een stuk met de scooter gaan rijden. En hij heeft zijn zoveelste massage gehad. Hij kan er geen genoeg van krijgen, haha. Toen nog gezwommen en toen een wijntje en biertje bij het strand gedronken tijdens Happy Hour. Daar worden wij dan ook weer happy van. Na een lekkere douche weer op de scooter gestapt en bij een dorpje verderop een pedicure genomen allebei.

Pedicure Ingrid Met kleurtjePedicure Edward zonder kleurtje

Daarna lekker gaan eten, een pomfret (een heerlijke witvis op de barbecue gebakken) met groenten en fried noodles. En aangezien ze daar geen bier verkochten, allebei aan de verse sapjes. Edward een watermeloensapje en Ingrid een mangosapje. Die verse sapjes zijn hier heerlijk. Daarna nog wat gedronken bij een barretje en nu weer terug in het hotel. Morgen gaan we een grote tour maken met een waterscooter, dus nu op tijd naar bed.