Weer thuis!

14 augustus 2018 - Zwolle, Nederland

We zijn er weer! Na een lange reis, van 29 uur totaal, met veel wachten en hangen, kwamen we weer aan in Zwolle. Op de verjaardag van Marit, die gisteren (13 augustus) 23 jaar is geworden. We hebben haar gefeliciteerd vanuit Kuala Lumpur, Doha en Schiphol.

Good bye to LangkawiWachten in een lekkere stoel

We hadden prima vluchten en we werden fijn opgehaald door mama. Thuis even lekker bij gekletst en toen wat te eten gemaakt.  Wij lagen er natuurlijk al vroeg in, want wij waren moe van de reis en waren ineens 6 uur in tijd terug gegaan.

We hebben een geweldige reis gemaakt, prachtige natuur, dieren en steden gezien, leuke mensen ontmoet, veel gezelligheid gehad en samen mooie avonturen beleefd. Wij vinden Maleisië een erg mooi land met hele vriendelijke mensen. En groot bijkomend voordeel is dat ze daar goed Engels spreken.

Leuk dat jullie ons hebben gevolgd op ons blog. Bedankt voor jullie aandacht en reacties. We hopen jullie gauw weer live te ontmoeten. Groetjes, Edward en Ingrid